Natt

Nu har vi en sån där natt så jag inte kan sova. Låg och vände mej hela tiden i sängen och jag tänkte att det är lika bra att stiga upp. Fast jag är ändå trött.

Såg första avsnitt av Elsas värld, har ni också sett det?
Jag gillade inte riktigt första avsnittet, böckerna är bättre. Sen så tyckte jag hon som spelar Elsa påminner om en skådis från USA som är i 40 år åldern, tyvärr kommer jag inte på vad skådisen heter. Men jag ska försöka hitta en bild. Hon är oftas med i serier bara.
Men jag kommer ändå följa serien.

Nä, ska göra ett försök att sova nu. Vi syns om några timmar!
Natti natti!

Kommentarer
Postat av: linda

hoppas du somna å lyckas sova ut nu på morgonen, e ju ändå skitväder ute. Kram på dig å trevlig helg!

2011-11-04 @ 09:40:54
Postat av: Nina

Hej Linda! Jag sov lite för länge idag, har även lite ont ihuvudet =) Men jag är nog lite stressad, gillar inte stress.

Du ska också ha en jätte bra helg! Kram på dej

2011-11-04 @ 11:14:03
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0