Godmorgon

Det blev inget jobb idag, för jag ringde och pratade med min kollega igår. För jag sa jag vill inte höra att jag ska jobba en timme före jobbet. För det går jag inte med på. Så nu vet jag att jag är ledig hela helgen hihi.

Det är jätte fint väder ute, men det blir ändå att stanna inomhus. Har börjat bli lite små hostig. Som sagt det här är verkligen ingen rolig förkylning.

Igår var jag ju till stan med min mobilladdare och det visade sej att garantin gäller bara ett halv år, så det gällde alltså bara till 1 okt, hur otur kan man ha? Vilket skit. För jag måste ha en ny laddare. Än så länge kan jag låna min sambos, men jag måste ändå ha en egen för ibland åker vi åt olika håll så det funkar inte med en laddare.
Ha en härlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Men du har reklamationsrätt i 2 år..? Alltså vissa (mobilsäljare) är så störiga!! Tycker de alltid försöker snacka ner en och tala till en som man är dum i huvudet. Varför inte bara vara lite schyssta och ge dig en ny laddare? 14 dagar. Stor grej!! Sen så om de hjälper en måste de hjälpa alla. Tror att de hade tjänat på det i slutändan. Lite service tack!

Hoppas att du blev bättre bemött igår än jag har egen erfarenhet av. Kram

2011-10-15 @ 10:59:17
URL: http://bekijk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0