Godmorgon

Idag är det jobb som gäller. Och vet ni vad, det snör idag hihi. Men det kommer inte stanna kvar. Men jag hoppas att det fortsätter och snöa, för nu vill jag ha vinter så det blir ljusare igen.

Igår så var vi hos mina förädrar och spelade kort, det var riktigt roligt. Vi kom inte hem förrän vid två tiden. Så man fick stå och skrapa bilrutorna mitt i natten innan vi kunde köra hem, men det var också mysigt haha. Men idag så har jag hämtat upp kupévärmaren och sånt som man behöver när det är vinter.
Hoppas ni får en underbar lördag!


Kommentarer
Postat av: Gaby

Det är mysigt med snö,det får gärna vara så där runt 8 grader kallt,annars är det bara slask.Fick en inredningstidning i går och där var det bara om julen.Skit mysigt.Jag prenumererar på den.Det är inne med mindre granar som man även kan ha på en lägre skåp eller bänk.Man klär den som en stor gran med det man tycker om. Kram

2011-10-23 @ 10:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0