Godmorgon

Har stigt upp idag klockan halv nio, det är som skönt att bara sitta framför datorn och inte fundera så mycket hihi. Idag är det perfekta vädret att jobba i, dvs det regnar haha. Men jag trodde faktiskt imorse att det var måndag idag och att jag skulle vara ledig. Men det var väl för att min dag var så lång igår. Vi kom nämligen hem vid halv två tiden inatt.

Min sambo kom och hämta upp mej från jobbet igår så åkte vi till vår vänner där vi blev bjudna på middag efter nio tiden på kvällen. Det blev kebabkött med pitabröd och sallad till, det var super gott. Sen senare på kvällen så satt vi vid deras grill och grillade marshmallows.
Det var en riktigt trevlig lördag.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Sov Gott

2011-10-02 @ 21:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0