Hand cream

Nu när det bli kallare och kallare ute så blir jag helt beroende av handkrämer. För jag får så torra händer så det blir små sprickor som inte är så skönt.



Hemp hand protector for very dry skin.

Jag använder den här handkrämen som jag fick med när jag handlade på The Body Shop för ett tag sen. Måste säga att den är verkligen bra för mina händer. Men jag vill nog inte påstå att jag gillar lukten, luktar lite konstigt hihi. Men den är verkligen dryg så man får inte ta för mycket, för annars blir det en hinna på huden, och det vill man inte. Men annars går den fort in i huden.

Kommentarer
Postat av: fatima

Tack för tips.. är likadan.

2011-10-14 @ 23:49:52
URL: http://www.mina-prinsar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0