Hmm hmm hmm

Usch och fy. Jag var så nöjd med mitt arbete, med tanke att på att det tog 6 timmar för mej att skriva. Det kändes som att det var det bästa jag har någonsin skrivit. Sen pratade jag med min sambo och så vände det bara. Allt kändes skit, dvs att det jag har skrivit var jätte dåligt. Men jag har ändå skickat iväg det, fast min sambo sa att jag kunde skriva om allt igen. Men jag vill inte skriva om allt igen. Jag tror eller jag vet att jag är en sån som är perfektionist. Allt måste vara perfekt.

Jag vill så mycket... så det blir jobbigt.
Jag vill, jag vill, jag vill.

Nu ska jag tänka på något annat.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

nej men usch vilken tråkig känsla, hade din sambo nån konstruktiv kritik då?



jag föredrar verkligen också att få svar på mina kommentarer jag lämnat hos nån, i min egna blogg istället för att leta upp det igen i den berörda bloggen.

Och som många skrivit, det blir lite personligt över det hela och det är trevligt =)



kram

2011-10-10 @ 19:38:24
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0