Sunday

Måste erkänna och säga att det känns skönt att man är ledig imorgon, för jag har verkligen en hel del saker att göra. Eftersom jag har inte kunnat göra något sen i torsdags då jag blev sjuk.

När jag åkte till jobbet imorse så var det minus grader ute, trodde inte att det var sant. Det var nämligen minus 6. Får se när första snön kommer, men den brukar försvinna lika snabbt som den kommer. Det är först i nov som den stannar. Hur som helst så har Kiruna vinter, och det var inte lite snö som dom fick.
Idag så håller min sambo på byta till vinterdäck på våra bilar, så jag får sitta här vid datorn i lugn och ro hihi.

Nu ska jag njuta av min söndag sen så ska jag fota skorna.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Tänk vad mysigt när snön kommer som ett vitt duntäcke ute.Det blir ljusare.Näää,den får komma första advent i stället,eller hur?Hoppas du får dina skor sålda,då kan du köpa något annat i stället. Sköt om dej och ha det så bra!

2011-10-09 @ 19:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0