Thursday

Snacka om att jag fryser idag. Låg i soffan med två filtar och slö kollade på tvn, sen ringde min chef och sa att jag jobbar imorgon och det går ju bra, men jag förvarnade han att jag mår inte så bra. För nu har jag så där igen att jag spyr för allt slem, och jag kan säga att jag är inte gravid den här gången heller hihi.
Så idag tänker jag faktiskt inte göra något, allt det som jag hade tänkt göra idag får hända imorgon istället efter jag har kommit hem från jobbet, för då brukar jag vara som mest speedad haha.

Idag är det en tycka synd om mej dag. Ska gå till vår lilla matbutik och köpa choklad, är så sugen på choklad. Har så där perioder i mitt liv när jag blir jätte sugen på något, men som tur så går det över fort också. Men nu måste jag ha choklad och mjölk. För det finns inge godare än att äta choklad och dricka mjölk till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0