Chicnina 2år!!!

Idag fyller min blogg 2år hihi. Men jag ska vara ärlig och säga att det känns som att jag har haft den längre. Har gjort 1933 blogginlägg, men med det här inlägget så blir det 1934 inlägg sen jag började.




Tänkte höra om ni skulle vilja läsa något annat på min blogg? För jag kan tycka att min blogg är en öppen dagbok, men det är inget fel med det. För jag gillar att kunna backa bak och se vad jag gjorde tex idag fast förra året. För man glömmer så mycket.
Men det är idag som ni får skriva vad ni skulle vilja läsa mer om eller om det är något som fattas? Eller om ni har några frågor?

Kommentarer
Postat av: Linda

Då får jag säga Grattis! Tycker din blogg är så härlig att läsa, jag saknar då ingenting. Fortsätt så tjejen! Kram på dig

2011-09-21 @ 14:31:47
Postat av: Gaby

Grattis på 2 års Dagen.Jag tycker din blogg är fin,som du skriver är den dagbok,men lika mycket inredning,mode,mat och dryck,det är bra. Kram

2011-09-21 @ 14:36:13
Postat av: Gaby

Grattis på 2 års Dagen.Jag tycker din blogg är fin,som du skriver är den dagbok,men lika mycket inredning,mode,mat och dryck,det är bra. Kram

2011-09-21 @ 14:36:56
Postat av: Nina

Till Linda! Tack så mycket vännen =) Vad glad jag blir! Kram

2011-09-21 @ 15:27:27
URL: http://chicnina.blogg.se.blogg.se/
Postat av: Nina

Till Gaby! Tack så mycket Gaby! Blir verkligen glad. Kram

2011-09-21 @ 15:28:27
URL: http://chicnina.blogg.se.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Hmmm... Nä? Mattips är ju alltid trevligt. Det och vintips!

Tycker att du får med mycket blandat. Gillar att du är öppen. Även fast jag aldrig träffat dig och bara vet typ 5% av ditt liv så tycker jag att jag känner dig. Fortsätt som du gör!! Kram

2011-09-21 @ 18:51:41
URL: http://bekijk.blogg.se/
Postat av: fatima

Älskar bilderna som du tar när du bjudit på middag eller liknande. mer bilder på hemmet :) och på dina outfits :) tycker din blogg är bra :)

2011-09-24 @ 11:52:50
URL: http://www.mina-prinsar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0