Godmorgon

Man får vakna upp än en gång till dåligt väder. Så det blir ingen pw idag. Men jag har ändå en hel del att göra idag, så nog vet jag att tiden kommer gå fort.

Det var skönt att få sova längre än till fyra inatt. För nu vaknar man allafall upp när det är dagsljus. Som när jag har åkt till jobbet igår så var det lite mörkt ute. Men jag tycker att det blir fort mörkt på kvällarna.
Ikväll blir det att tända ljus och dricka te, gillar att dricka te. Sen så har jag så många olika sorters te så man måste nog börja dricka upp det innan der blir allt för dåligt.
Nu ska jag äta brunch, och det är rester från vår mat igår.
Ha en härlig torsdag, för snart är det helg!


Kommentarer
Postat av: Gaby

Håller med om att det mörknar fort,det börjar ju kring fem när det är mulet,man får vänja sej.Har varit ut och käkat,det var mysigt.Te älskar jag också,som du skriver det kan bli för gammalt,så drick på,hi,hi. Du ska ha det bra!

2011-09-15 @ 15:20:01
Postat av: Nina

Till Gaby! Vad härligt att du har varit ute på lunch =) Det var länge sen jag var på något sånt. Ha en jätte bra dag!

2011-09-15 @ 15:36:13
URL: http://chicnina.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0