Godmorgon

Det har blivit många timmars sömn inatt. Så man är verkligen pigg och det är tur för om några timmar så börjar festligheterna igen. Kommer bli så kul ikväll men jag hade jätte trevligt igår. Är så nöjd med min födelsedag och jag har fått så många fina presenter.

Men det hände en konstig grej igår, när vi satt och fikade på dagen så kom det in en tant i vår lägenhet. Hon hade inte plingat eller knackat på dörren. Hon bara öppnade dörren och klev in och visade mej två brev som hade kommit fel och frågade om jag visste vem som skulle ha dom. Helt skumt, hon måste ha varit förvirrad. Jag trodde att det var ett skämt. Så man kan inte ha dörren olåst, fast det brukar vi inte heller ha.
Ha en jätte härlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0