Onsdag

Då är man långledig igen hihi. Så tillbaka till hemmafru.

Idag har det verkligen varit perfekt väder att jobba, dvs det har regnat hela tiden. Så idag blir det ingen promenad. Och jag har inte heller nån träningsvärk och jag går som en 30 åring igen haha. Det var verkligen inte kul igår, men jag kan säga att jag somnade på en gång, så det var verkligen perfekt.



Vår tv, och så passar jag på att ge reklam till Luleå Hockey.

Jag är så super nöjd med tv. Men jag ska vara ärlig och säga att jag trodde faktiskt att den skulle vara strörre. Vi ska sätta upp den på väggen, för jag tycker att det är snyggt. Så jag får visa mer bilder från vårt hem när allt är klart.
Vi är som egentligen klara med allt, men det fattas ändå lite små saker och detaljer. Ni vet att det är det som gör det hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0