Resten av påsarna

Det börjar bli dags för dom sista tre påsarna.



Nagellack remover, baslack och topplack från Kicks.



Parfymen Marry me! Från Kicks.



Moringa body scrub och Hand cleanse gel Mango. Från The Body Shop.



Jordglob från Annorlunda.

Som sagt jag är så nöjd med allt det jag har shoppat hihi. Jordgloben som jag köpte var från mitt presentkort som jag fick av min fastrar när jag fyllde år. Jag har velat ha en sån här jordglob jätte länge för jag tycker att den är så snygg.

Och parfymen lukar hur gott som helst kan jag meddela. Samma med handspriten från body shop, man kunde välja mellan tre olika, och jag fastnade för mango. Så den kommer vara med i väskan.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Oooh. Har den Lanvin parfymen också. Dyra droppar!!

Är du medlem på Kicks? Deras 20% kuponger är alltid välkomna hemma hos mig:)

Kram

2011-09-19 @ 20:03:18
URL: http://bekijk.blogg.se/
Postat av: Gaby

Det var inte lite du har shoppat idag.Fina saker,förstår att du är nöjd. Ha en bra kväll!

2011-09-19 @ 22:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0