Tisdag

Har varit hemma ca 1 timme. Ska jag berätta hur slut jag är hihi. Så klart blev det inte många timmars sömn inatt, men det gjorde inget. För det var inga problem att jobba. Tror jag sov högst 4 timmar, och vaknade en gång vid halv två. Men sen jag kom hem vid två tiden så tog jag på mej träningskläderna och vara ute och gick en timme, och det är det som har knäckt mej. För det var riktigt jobbigt att vara ut och gå idag. Fick ont i hela kroppen, mina fötter och ben och rumpa säger jag bara. Så nu går jag som en gumma i 80 års åldern. Ojojoj.

Men det var kul att jobba igen Man mår verkligen bra av att jobba, så är det allafall för mej. Klarar inte av att vara ledig för länge.
Nu ska jag gå och se på den nya tvn, för nu är det vardagsrummet som gäller.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Använder du dina easytone när du går?

Jag kan inte heller sitta hemma för länge och glo. Måste jobba eller gå i skola. Tankarna klättrar på väggarna annars...

2011-09-13 @ 18:33:50
URL: http://bekijk.blogg.se/
Postat av: Gaby

Alla mår nog bra av att jobba.Jäklar nu är du på g med att träna.Du får vila dina ben och fötter i kväll,då passar det ju bra med att titta på er nya TV,hi,hi. Kram!

2011-09-13 @ 18:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0