Thursday

Ja ni, det blev inte så många CV som jag gav bort. Men jag kan säga att det slutade med allafall ett jobb har jag sökt. Så nu får man hoppas på att man kommer komma långt och att man kan få ett fast jobb. Men det lär ju vara flera 100 som har sökt, så det blir en hård konkurrens.
Men jag känner mej ändå glad att jag var där.

Idag har jag fått ett presentkort på Åhlens, eller man skulle kunna säga att jag är ju med i deras kundklubb, så jag får köpa en valfri vara på 20% rabatt. Det är ju då jag brukar passa på att köpa parfymer. Men jag har just just köpt en parfym. Men jag vill ha mer.



Clean Warm Cotton kostar 455kr för 30ml.



Chloé Love kostar 795kr för 75ml.



Elie Saab.

Det här är några parfymer som jag skulle inte tacka nej till.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Jag med har fått från Åhlens,har inte bestämt vad jag ska investera i.Något blir det kanske.Fasiken vad det regnar,lika bra att gå och sussa. Kram

2011-09-22 @ 21:51:33
Postat av: Nina

Till Gaby! Du får köpa en parfym hihi. Kram

2011-09-23 @ 17:59:29
URL: http://chicnina.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0