Water for elephants

Vilken film jag har sett idag.



Helt klart årets bästa film. Den var så vacker, hemskt och man blir rörd. Jag har nämligen svårt att se på filmer där djur är inblandad och speciellt när dom far illa. Då gråter jag som ett barn hihi.
Då tänker jag helt klart på min vovve, han ska ha det bästa och han ska vara bortskämd. Helt klart att han ska få sitt dyra favorit godis med mera.
Jag kan inte tänka mej att vara utan han, för han ger mej så mycket glädje. Det som gör mej så ledsen är när jag ser hur djur far illa, sen så kan jag inte heller fatta hur människor kan köra på igelkottar och ekorrar. När jag ser att en iggelkotte ska gå över gatan så stannar jag. För jag skiter i att jag har bilar bakom mej. Jag stoppar faktiskt för alla däggdjur och fåglar.
Därför har jag funderat på att gå med i Animal Protection Network.

Men nu ska jag gå tillbaka till filmen som jag såg på. Jag tycker verkligen att ni ska se den!
Därför ger jag den ♥♥♥♥♥ av ♥♥♥♥♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0