Badrummet!

Beställde lite nya handdukar, badlakan och ett nytt duschdraperi till badrummet. Och gissa att jag är nöjd över sakerna.



Gråa är badlakan, dom vita med blåa stjärnor är handdukar och det som är i plast är ett duschdraperi allt från märket Gripsholm.

Jag och min sambo vill ha lite marintema i vårt badrum eftersom färgerna är blå och vit.



Nya duschdraperiet är som gjord för vårt badrum, kunde inte bli bättre.

Som sagt jag är super nöjd med allt i badrummet. Jag gillar verkligen märket Gripsholm.
Allt det här beställde jag från Hilma Home.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Det blev ju fint.Gripsholm har mycket fint. Kram!

2012-04-17 @ 17:22:56
Postat av: Nina

Oh så kul med nytt till hemmet! :) är också shoppingsugen.

Ha en find ag! Kram

2012-04-18 @ 09:11:46
URL: http://ninajustme.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0