Förbannad!

Får göra ett lite snabbt inlägg här innan jag ska åka och hälsa på min farmor.

Web butiken som jag är besviken på är nämligen Bellashop! Har gjort en beställning där den 21 mars, produkterna har aldrig kommit till mej. Men jag har fått en faktura. Jag valde faktura för att man ska få varorna först innan man betalar. Jag måste ju nu betala för jag vill ju inte få nån dröjesmålsränta. Jag har skrivit mail till dom fem gånger sen 2 april och aldrig fått nått svar. Tycker att det är riktigt dåligt service, för så ska inte ett företag funka, så jag kallar det för skämt företag istället! Så jag antar att jag har blivit lurad.

BESTÄLL INTE FRÅN BELLASHOP, för ni får inga varor bara en räkning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0