Godmorgon

Det har varit dåligt med bloggande för min del nu under påsken. Men det är för att jag jobbar för fullt. Måste erkänna att jag är riktigt less på att jobba helger just nu. Är ju inne på mitt femte helg på raken, nästa vecka så jobbar jag min sista helg för då har jag jobbat sex helger på raken. Min sambo har varit ledig under påsken så vi har inte kunnat hitta på så mycket eftersom jag jobbar och jobbar. Men jag hoppas verkligen att jag är ledig imorgon för jag vill hinna att vara ute i det här fina vädret och att jag och min sambo kan få en ledig dag tillsammans.
För snart kommer han jobba jätte mycket.

Vill även påminna er om min påsktävling som går ut imorgon, så passa på att vara med nu. Gå in på den här länken Påsktävling.

Ha en super härlig Påskdag!

Kommentarer
Postat av: Gaby

Skönt att se att du lever,hi,hi.Tänk vad glad du blir när du får lön så känns det lättare. Kram

2012-04-08 @ 10:46:34
Postat av: Nina

Förstår att det är segt att jobba under helgen. Hoppas att du får vara ledig :)

Kram.

Ps: fixat på nya bloggen så att det går att kommentera :) ds

2012-04-08 @ 11:27:39
URL: http://ninajustme.blogspot.com
Postat av: Maria

Glad påsk Nina!:), ja här har man jobbat hela påsken med!,

Goa pengar iallafall!:)))) o lite påskfirande har det blivit ändå!:) kram!

2012-04-09 @ 14:39:58
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0