Godmorgon

Vi har fortfarande det fina vårvädret, det känns nästan som sommar. Får se vad vi hittar på idag, men en sak är säker att vi måste börja förbereda vår efterrätt som vi ska ha imorgon.

Kan inte fatta att imorgon så är det Valborg och vi ska fira vår 5 års dag. Glömmer aldrig den dagen vi blev tillsammans för 5 år sen, vi var hos en vän och grillade och jag hade ingen aning hur jag skulle bete mej eftersom jag visste inte om vi var tillsammans eller. Så på kvällen hade vi samtalet hihi. Jag var så lycklig den natten för jag visste att jag hade träffat den rätta.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åh vad den känslan är jobbig! Ovissheten om var man står. Samtidigt så är det ett rätt kul avsnitt i livet.

Jag känner precis på samma sätt med min fästman. Han är den Rätta!

Ni får ha en underbar Valborg och riktigt mysigt när ni firar era fem år tillsammans! Kram

2012-04-29 @ 14:27:29
URL: http://bekijk.blogg.se/
Postat av: Nina

Oh grattis till er! Kramar.

2012-04-29 @ 20:51:33
URL: http://ninajustme.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0