Victoria Secret!

Idag hämtade jag ut ett paket som jag har beställt från NordicFeel, beställde i tisdag och fick det idag, det är snabbt.



Det blev tre st body lotion från Victoria Secret. Jag beställde ju två st från Bellashop som jag aldrig fick, för jag avbröt mitt köp för det var ju bara problem som ni kommer ihåg. På Nordic Feel fick jag tre produkter som jag hade fått betala för två på Bellashop, så det lönar sej verkligen att kolla runt på nätet.

Så det här var ett bra köp och dom doftar helt underbart.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Oj,spännande dofter,och så snabbt du fick dem,riktig service. Kramis!

2012-04-20 @ 18:49:51
Postat av: Nina

Oh tack för tipset! Ska kolla upp den hemsidan.

Ha en bra dag! Kram.

2012-04-21 @ 06:37:01
URL: http://ninajustme.blogspot.com
Postat av: Madeleine

Lite tur i oturen att de andra inte kom då. Även fast det var riktigt störigt det som hände!

Trevlig lördag, njut av den nu när du är ledig:) Kram

2012-04-21 @ 08:07:01
URL: http://bekijk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0