Friday

Det har varit jobb idag och det blir att jobba hela helgen för mej. Så då är jag inne på min åttonde jobbarhelg på raken. Sen så kommer jag jobba dom två nästa helgerna också, så när jag är klar så har jag jobbat tio helger på raken, inte dåligt va? hihi. Och då är vi inne i september månad.
 
Jag fyller år snart och jag kan säga att jag har inga firar känslor, men jag vet att det blir en lugn födelsedag för jag jobbar den helgen när man för en gångs skull fyller år på en lördag. Men man kan ju inte få allt hihi.
 
Värmen håller i sej än, så det är super härligt att vara ute. Vår balkong har skugga men man ska inte klaga när det är 24 grader i skuggan hihi,
 
Hoppas att allt är bra med er denna fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0