Godmorgon

Min sista lediga dag idag på ett tag. För imorgon börjar jag jobba för fullt. Kommer jobba från torsdag till nästa torsdag. Nästa fredag så är vi husägare, men vi flyttar inte in i huset förrän i slutet av september.
 
Och min födelsedag närmar sej med stora steg, kan inte fatta att jag fyller år på lördag. Jag har som helt förträngt det, men det är ju för att jag kommer fira min födelsedag hemma hos mamma och pappa eftersom vi ska fira även den dagen min mormors födelsedag. Så det kommer bli kul. Sen så är det inte heller så roligt att fylla år nu när man har gått över 30 års strecket, känns som att livet går alldeles för fort. För nu är jag påväg till 40, ojoj.
Så jag skulle gärna vilja bromsa tiden ett litet tag.
 
Nä, nu ska jag njuta min lediga dag, måste även fota vad jag har köpt på den sista tiden. För igår kom jag hem med tre nagellack hihi.
 
Ha en riktigt härlig dag idag!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppas att du hade en skön ledig dag!
Kram N.

2012-08-30 @ 12:28:15
URL: http://ninajustme.blogspot.se
Postat av: Nina

Grattis på din dag! Många kramar.

2012-09-01 @ 07:38:34
URL: http://ninajustme.blogspot.se
Postat av: Gaby

GRATTIS;GRATTIS på din födelsedag idag den 1 september!!!! Jag önskar dej en fin dag. Många kramar!

2012-09-01 @ 08:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0