Godmorgon

Då är man redo för en ny jobbardag. Men på fredag så får man vara ledig så då blir det fredagsmys hihi. Men sen börjar jag om igen och jobbar på lördag till söndag, alltså en vanligt jobbarhelg.
 
Igår så bokade jag en Helg Gourmet påse på Hemmagastronomi. Det blir att äta ankbröst, har aldrig gjort det tidigare så det blir intressant och säkert jätte gott. Men det är först imorgon jag ska hämta den påsen. Till efterrätt så blir det ostbricka, har varit sugen på ost ett tag så det blir bra att äta det på fredag.
 
Nu ska jag ut med vovven och göra mej redo för att åka och jobba i några timmar.
Ha en jätte härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ankbröst är så gott!! Njut av middagen. Trevlig helg, kram

2012-08-24 @ 12:16:47
URL: http://Bekijk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0