Godmorgon

Är lite stressad och kluven eftersom jag vet inte vad som händer i helgen. Det är nämligen min lediga helg till helgen, men det finns en stor chans att det blir att jobba. Jag har tagit på mej det friviligt. Men jag har inte fått höra något, men det skulle vara skönt att höra det nu så man vet.
 
Igår var jag med mer flyttkartonger och packa upp i huset. Men idag blir det inte att åka iväg nånstans. Känns faktiskt riktigt skönt, att få bara vara. Man behöver sin egen tid ibland hihi. Med det ska jag gå till ica och köpa mej en lyxig frukost och se på filmen My week with Marilyn.
 
Ha en fab onsdag, snart helg igen!!!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Tack så mycket! Möhippan var riktigt rolig! Blev helt totalt överraskad:)
Det låter som du har mycket på ditt bord! När är det ni flyttar? Har dina föräldrar flyttat ut ur huset ännu?
Kram

2012-08-08 @ 12:52:03
URL: http://Bekijk.blogg.se
Postat av: Nina

Supernyfiken på den filmen, vad tyckte du? Visst är det skönt att bara vara ibland :)
Kram.

2012-08-09 @ 10:04:10
URL: http://ninajustme.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0