Fredagsmyset!

Tänk att det är redan 1 dec och imorgon är det första advent. Som sagt var tar tiden vägen?
November gick verkligen snabbt och jag vet inte heller riktigt vad jag har gjort i den månaden hihi.
 
Igår hade vi riktigt trevlig fredagsmys, god mat och dryck så man har lite ont i huvudet idag.
 

Självklart måste man dricka champagne på en fredag.
 
 
Praliner hör till att äta när man dricker champagne.
 
 
 Krustader med Kalix löjrom och renostkräm.
 
Till midag så åt vi renytterfilé och rårakor, Jag har blivit helt galen i rårakor, det är ju så gott. Det har blivit en av mina favorit tillbehör till mat.
 
Masse är en god champagne, så jag kan verkligen rekomendera den!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: nina

Mums vad gott med bubbel och löjrom, min favvo :)
Kram på dej!

2012-12-01 @ 14:54:08
URL: http://www.ninajustme.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0