Godmorgon

Idag så slog mina bruna ögon upp när klockan var åtta, så då var det bara att stiga upp för jag kunde inte somna om igen.
 
Idag så blir det att duka bordet för imorgon, så måste vi skotta, man kan säga vi har en del husgrejer att göra. Imorgon så ska jag börja om och jobba igen, jag öppnar så därför vill jag hinna göra massa saker idag för jag kommer inte hinna imorgon. Men som sagt jag är överlycklig att jag inte ska öppna på nyårsdagen.
 
Vilket konstigt väder vi har, på morgnen så är det minus 23 sen blir det helt plötsligt bara minus 3 under dagen. Jag tror att det ska bli plus grader idag, dom har sagt det så vi får se.
 
Ha en jätte härlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Gaby

GOD MORGON själv,är det bara du och jag som är vakna månntro hi,hi.Jag brukar också duka i god tid,det är så skönt att göra bort det.det tar lite tid när man ska göra det festligt.Stackars dej ,ska du skotta?Roligare saker finns det. Kram!

2012-12-30 @ 09:30:02
Postat av: nina

Vad skönt för dig att du slipper jobba på nyårsdan! Man brukar ju vara lite trött efter en fest ;) Ha det så himla mysigt imorgon!
GOTT NYTT ÅR.
Kramis.

2012-12-30 @ 15:11:07
URL: http://www.ninajustme.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0