Godmorgon

Redan Lucia, gud jag hinner ju inte med alla dagar. Idag ska jag på födelsedagsfika för det är nån som fyller år, sen så är det min och min sambos förlovningsdag. Vi har nu varit förlovad i 5 år hihi. Men det ska vi fira mer imorgon istället.
 
Fick mitt schema för jul och nyår, jobbar julafton, juldagen och annandag jul, men det värsta är att jag jobbar nyårsafton och nyårsdagen jag öppnar. Och vi som ska ha nyårsfesten kul. Jag hade sagt tidigare att jag kan jobba hela julen men inte nyårsafton och speciellt nyårsdagen, men då fick man med det på köpet, det är bara gilla läget och tänka på money money money.
 
Då skulle man kanske starta den här dagen med att gå ut och skotta snö, min träningen varje morgon sen får man gå ut ca 2 ggr till under dagen och kvällen och skotta snö.
 
Hoppas att ni får en riktigt trevlig lucia firande!

Kommentarer
Postat av: Gaby

GRATTIS på 5års Dagen!Hoppas du får en fin Lucia dag

Svar: Tack så mycket, hoppas att du också har haft en bra Lucia dag! =)
Nina

2012-12-13 @ 12:38:06
Postat av: Nina

Grattis till er! Kan inte du visa hur din ring se ut?
Trist att du jobbar både jul och nyår.. men som du säger money money ;-)

Kram.

2012-12-13 @ 12:45:46
URL: http://ninajustme.blogspot.se
Postat av: Annika

Fin blogg :)

Svar: Tack =)
Nina

2012-12-14 @ 17:40:13
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0