Mitt så kallade liv!

Hoppas att allt är bra med er?!
För mej går det lite upp och ner, skrev ett inlägg just som jag tog bort. Jag vill inte vara tjatig och vill gärna skriva om saker som iallafall jag blir glad och mår bra över, för jag blir själv less på mej själv när jag är så här just nu. Men det händer så mycket och jag har inte tid eller ork. Har så många saker som har kommit efter som gör att jag blir stressad, dryg och även få lite panik.
 
Så mitt nyårslöfte är att sluta och stressa, för jag är ingen rolig människa just nu =)

Kommentarer
Postat av: nina

Låter som bra plan för 2013!
Kram Nina.

2012-12-21 @ 06:51:21
URL: http://www.ninajustme.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0