Våra fredagsmys!

 
Som ni vet så är fredagar heliga för mej, jag måste ha fredagsmys. Så igår såg vår fredag ut så här.
 
 
Skumpa till förrätten, kan verkligen tipsa den här för den är super god.
 
 
Pilgrimsmusslor, anklevermousse och avokado. Vi fick över anklevermousse från vårt julbord som vi hade på julafton. Så god förrätt.
 
 
Röd vin till huvudrätten, gillar zinfandel samt amarone.
Klockan i bakgrunden är min gammel gammelfarfars. Eller ska man kanske säga min farfars pappas pappa, så det blir alltså min farfars gammelfarfar, hoppas ni fattar vad jag menar hihi. Men hur som helst så är den gammal. Jag är alltså femte generationen.
 
 
Huvudrätten, entrecote med potatisterrin.
Så vi hade verkligen en lyckad fredag. Nu ska få se bilder hur våra fredagar kan se ut.
 
 
Så man kan säga att det är en del vin, skumpa och champagne på fredagar. Och nån god köttbit till.
Idag blir det lasagne och mjölk till middag hihi.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Oj vilken mat och dryck,bara lyx. Kram!

Svar: Det ska vara lyx hihi. Kram
Nina

2012-12-29 @ 23:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0