Godmorgon

Det är nu för första gången på länge som jag har fått sova ut och det känns så underbart. Känner mej piggare men jag har fortfarande inge lukt- eller smaksinne.
Det blir att jag åker till mina föräldrar idag för jag kan ju inte smittas längre, det är väl alltid ibörjan som man smittas eller?

Jag saknar min sambo så otroligt mycket, det kändes verkligen konstigt igår när jag skulle gå och sova själv. Vi har som nästan aldrig varit borta från varann.
Hoppas ni får en underbar lördag!

Kommentarer
Postat av: maria

ja dem borde verkligen skärpa sig! helt otroligt egentligen att det man inte begär ska komma fram så fort gör det o det man kanske tycker borde komma fram eftersom det är från Sverige gör det inte!, ja hm tar väldigt lång tid på sig fast dem har nog blivit lite bättre iallafall!



ha en bra dag Nina!!=),här har vi varit på barndop! kram!

2012-02-25 @ 16:29:38
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Nina

Skönt att du mår bättre! Stor kram

2012-02-25 @ 16:40:42
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0