Godmorgon

Jag mår lite bättre idag, men jag har acceptera nu att jag kommer inte vara helt frisk när jag är i Uppsala. Men huvudsaken är att jag går åt rätt håll. Kan inte fatta imorgon ska jag flyga hihi. Finns en risk att jag kanske inte kommer vara på bra humör då för jag vet att jag kanske kommer få jätte ont i örorna, har varit med om att jag har haft lock en hel dag och då hör jag verkligen inget. Men det ska nog gå bra. Den gången jag hade lock för öronen var när jag var i Bali för då var jag förkyld.

Idag blir det att packa och tvätta, tror att jag har kanske kommit på vad jag ska ha med mej för kläder, jag har tillomed förhört mej om det finns nå snö hihi, för vi har ju hel vinter här i Luleå. Måste ha mössa, vantar och vinterskor.
Ha en jätte bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0