Godmorgon

Det blev ingen oxfilé och vin igår. Både jag och min sambo var så trötta eftersom vi har stigit upp tidigt den här veckan. Så vi beställde pizza istället och hemkörning.

Det blev bara kallare och kallare igår, det var helt sjukt hur man såg på termometern hur den sjönk för varje minut. Men det är ännu kallare idag.



Innan jag skulle sova igår.



Idag.

Jag tycker att det är intressant när det blir så här kallt ute, för det är så overkliga siffror känns det som. Jag hoppas på minus 40 idag hihi. Jag vet att jag är sjuk haha. Men jag är riktigt glad att jag inte jobbar idag, för jag vill inte köra bil när det är så här kallt.

Så vi kommer vara hemma hela dagen och kvällen, se på Melodifestivalen och tända massa ljus och nån godis måste det bli hihi.
Ha en jätte härlig lördag!!!

Kommentarer
Postat av: linda

-36 här i kyrkbyn! Ha en mysig helg, här blir d tacomys:) kram

2012-02-04 @ 10:43:23
Postat av: Nina

Till Linda! Oj, ni har verkligen kallt =) Detsamma ha en mysig helg! Kram

2012-02-04 @ 16:17:16
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0