Thursday

Shit vad det är kallt idag, men jag tycker ändå att det är kul hihi. Vi börjar närma oss 30 strecket, än så länge är det bara minus 25. Kylan biter verkligen tag i ansiktet när man är ute.

Ska skriva en recension senare idag om vad jag tyckte om filmen som jag såg igår. Det blev att ta hem tre till filmer idag Apflickorna (den vann väl årets bästa film i guldbagge eller har jag fel, för den vann allafall nått pris), Friends with benefits och Final destination 5. Min sambo kommer inte vilja se Final destination, han tycker att skräck/rysare filmer är dåliga hehe och jag kommer säkert bli besviken över den filmen hihi, men jag vill ändå se den.

Hoppas att ni har en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Gaby

Usch,vad kallt det är.Håll dej inne!Apflickorna är nog bra,få se vad du tycker. Ha det bra i kylan!

2012-02-02 @ 15:35:48
Postat av: Maria

Tack Nina! Ja jag känner mig mycket bättre idag! Nu har jag börjat äta riktigt igen! Hemskt o inte ha någon matlust! ...... Herregud så kallt ni har det! O jag tycker vi har kallt med -10! Haha det är ju ingenting då!....åhh den filmerna vill jag också se verkar bra!:) ha en bra kväll kram kram

2012-02-02 @ 19:40:00
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0