Friday

Hjälp det känns som att det skulle vara lördag idag, men det är det ju inte hihi. Har jobbat idag och det känns verkligen bra för man får bättre betalt en sån här dag och det gillar jag. Jobbar imorgon och söndag också, men bara öppningar och det gillar jag med. Mycket skönt att komma hem två istället för nio på kvällen. Som nästa helg när jag jobbar så slutar jag först nio på kvällen.

Vilket väder vi har, det var verkligen inte kul att köra bil så jag är glad att vi kommer vara hemma hela dagen lång. Bara mysa.
Ha en jätte härlig helg och fredag!

Kommentarer
Postat av: Nina

Tänkte höra med dig, du beställde väl den lilla svarta väskan från H&M Versace? Hur lite var den? Får man plats med typ mobil, läppglans osv? Såg att den var på rea nämligen :-)

Kram

2012-01-06 @ 17:04:24
URL: http://anina.blogg.se/
Postat av: Gaby

Ja,vad skönt att bara mysa när det är skit väder ute.Du ska ha det så bra!

2012-01-06 @ 19:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0