Godmorgon

Har varit vaken sen klockan sju imorse, eftersom dom skulle komma redan halv åtta på morgonen för att börja riva lite av badrummet.
Så jag kan säga att jag är super trött. Det lever om en hel del och det kommer inte bli kul att städa upp efter dom.

Jag är verkligen inte glad att vi har mögel och fuktskador i vårt badrum, alltså vilken skit. För nu lever vi i kaos igen, tvättmaskinen är ute i hallen, snyggt va!?

Men det har blivit så här för det är säkert fuskbyggt uppe på taket, eftersom det kommer in vatten.
Har skickat ett fint mail till områdschefen hihi. Gillar inte att kriga ska bli intressant och se vad jag får för svar.
Ha nu en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0