Godmorgon

Idag blev det en lång sovmorgon. Det var så skönt att få sova ut, men jag blev väckt tillslut att det var nån som plingade på dörren.

Idag blir det att gå på bio och se Hamilton. Det var verkligen länge sen jag och min sambo var på bio, så det är på tiden att vi går för vi har presentkort som går ut iår.

Men annars ska jag inte göra så mycket idag, blir det att ta det lugnt. ska även träna på crosstrainer. Fick höra att när vi ska till Uppsala i mars så blir det en photoshoot hihi.
Ha en jätte bra onsdag!

Kommentarer
Postat av: maria

hej Nina!=) nu har jag öppnat upp bloggen igen så det behövs inget lösen!=), just nu känns det rätt iallafall! ha en bra dag kram!

2012-01-25 @ 11:09:52
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0