Godmorgon

Äntligen torsdag, snart helg. Som ni vet så åker jag imorgon till Cape East för att bada och ha kul där. Sen på lördag så kommer vi stanna i Kalix i en natt. Så vi kommer hem först på söndag. Så det kommer bli en liten bloggpaus över helgen. Men jag kommer ha mycket att blogga om på söndag hihi.

Igår var vi ju på bio och såg Hamilton, kan inte säga bu eller bä. Jag tyckte att filmen var ok. Jag gillar inte sån action egentligen. Men det var allafall kul att vara på bio.

Idag ska vi till Storheden och handla lite saker, har hittat ett skåp som vi ska köpa och ha i köket, vi behöver nämligen mer förvaring.
Ha en jätte bra torsdag!

Kommentarer
Postat av: maria

ja det är så svårt hur man ska göra egentligen med det där! öppna upp eller inte? men just nu så känns det ok iallafall.Ja visst är det fräscht med vitt! sen kan ju inte allt vara vitt för då blir det ju väldigt sterilt o tråkigt t.ex så har vi köpt bord och stolar i ek eftersom det är ek luckor i köket men annars är det vita tapeter o vit inredning i det mesta o så ska vi ju måla vitt över två fondväggar som är fruktansvärda haha ska ta före o efter bilder tänkte jag!.



Ha en underbar helg! låter som att ni kommer få det trevligt!=),här blir det shopping o så ska jag laga tre rätters till några vänner som kommer!=) ska också bli trevligt! =)kram på dig!

2012-01-26 @ 11:10:46
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Nina

Ha det så härligt imorn, vill gärna se outfit & bilder från hotellet! :)



Njut nu.

Kramar.

2012-01-26 @ 11:51:52
URL: http://anina.blogg.se/
Postat av: maria

usch ja det förstår jag hoppas dem kommer o hämtar det! bara jobbigt att ha badkar då!,nej vi har dusch tack o lov men saknar att ha badkar ibland men det blir ju så mycket jobb med att ha det så det är väl lika bra.

2012-01-26 @ 11:57:08
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: maria

haha ja du är för rolig hihi;)...då ska jag skratta när du skriver ett glas zinfandel sen hihi;) har faktiskt inte hört det eftersom det är så vanligt att man bara säger ett glas chardonnay,ja du ta du ett glas zinfandel det tycker jag=) jag drack lite rosé igår o då var det ju onsdag bara hihi;) eller ja vad säger man om rosè då om man ska säga det fint? haha=) gott var det iallafall!



Vi ska ha trerätters på lördag!=) men jag håller med det känns som fredag idag faktiskt!=)



krama din vovve från mig hihi=) ha det bra kram kram

2012-01-26 @ 12:13:20
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Gaby

Ja du Nina,ni kommer nog att ha det jättemysigt på fredag.Glöm inte att fota så man får vara med lite hi,hi. Kramis!

2012-01-26 @ 12:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0