Jag skriver ändå godmorgon som rubrik!

Jag förstår inte hur man kan vara så trött fortfarande. Steg upp vid halv elva tiden, men det kändes som att jag skulle ha kunnat sova mer. Men jag steg upp och läste ut min bok. Älskar att läsa böcker och ska äntligen börja och läsa en ny bok.

Idag händer det verkligen inget, ska bara sitta hemma och läsa böcker hihi. Imorgon måste jag stiga upp tidigt för då ska dom komma och fixa vår badrum och samt gästtoan. Jag undrar hur lång tid det kommer ta och göra. För det känns verkligen inte kul att ha folk som springer runt i lägenheten.
Hoppas ni har en bra tisdag!

Kommentarer
Postat av: Gaby

Ha,ha,jag med har legat länge i sängen,såååååå skönt.Helvete,får man skriva så,vad snön vräker ner,nu får det räcka.Man vill inte derekt gå ut,ifall man inte måste. Kram!

2012-01-03 @ 14:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0