Lördag hela dagen lång!

Har just kommit hem från jobbet, men jag ska snart tillbaka till jobbet. Jag har nämligen bytt till mej en öppning istället för att jobba till nio på kvällen. Så jag är super glad, det kommer inte bli så mycket sömn inatt, men det gör verkligen inget för det är så mycket härligare att få sluta tidigare imorgon hihi.

Jag har redan börjat göra planer för morgondagen. Om det är fint väder imorgon så ska det bli en långpromenad.
Nu ska jag gå och vara social med min sambo. Kommer vara en bättre bloggare imorgon och svara på frågorna som jag har fått.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Vad skönt med morgonpass ifall du är morgonpigg,hi,hi.Såg Precius på tv igår och även Stjärnorna på slottet faktiskt.Fan vilken svår barndom många har haft.Filmen var skrämmande den var sann.Usch! Kram!

2012-01-22 @ 11:08:27
Postat av: Nina

Till Gaby! Jag har sett den filmen för nått år sen, den är verkligen bra =) Men skrämmande som du skriver. Ha det bra! Kram

2012-01-22 @ 15:42:10
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0