Minnen

Har varit framme i Skellefteå ett bra tag, har tillomed hunnit till min favoritbutik i Kåge Fem rum. Så klart så blev det shoppande där, men ni kan vara lugn det kostade bara 100kr hihi. Ska visa senare vad jag har köpt för något.

Känns riktigt härligt att vara här igen, man blir som barn på nytt haha. Att vara i mormor och morfars hus är så speciellt och man har som alltid varit trygg här, inte för att jag har varit otrygg när jag var liten. I vuxen ålder har jag varit mycket hos dom även när jag var liten. Om jag har haft många funderingar så har jag alltid åkte till dom för att tänka igenom allt. Och det har alltid blivit bra det jag har kommit fram till.

Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt! Är så mysigt i skellefte efter farmor gick bort har jag endast varit där 2 gånger. men har sagt till mig själv att varje sommar ska jag dit från och med nu, var mitt andra hem när jag var liten å så länge farmor levde. Trivs så bra i den fina staden:) Mys och krama om mormor din och ha det underbart!



kram

2012-01-18 @ 14:50:15
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Roligt med shopping! :-)

2012-01-18 @ 17:23:57
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0