Tuesday

Vad mycket man hinner göra på två timmar, vara ute med vovven passade även på att kasta sopor och sorterade flaskor, kartonger med mera. Slagit på diskmaskinen och så har jag hämtade upp kartonger från källaren och burit ner två st kartonger och då knäckte det till i ryggen, jätte kul så nu har jag fått en låsning.
Men jag har även hunnit duscha så nu sitter jag här och väntar på min mamma ska komma haha.

Min sambo kommer få knäcka till min rygg när han kommer hem för så här vill jag inte ha det, imorgon måste jag börja med min yoga och träna på crosstrainer. Jag tror att jag måste träna min rygg en hel del eftersom jag får så lätt låsningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0