The new black swan?

Jag vet att det här låter sjukt, men vet ni vad jag skulle vilja börja med! Jag vill lära mej och dansa balett hihi. Har hittat en nybörjar kurs för vuxna som börjar nästa vecka och jag är så sugen på att anmäla mej, men jag vågar inte. Jag älskar att dansa, när jag var mindre så dansade jag Hip Hop, och i gymnasiet så hade jag dans som tillvalsämne och då var det jazzdans.

Jag känner att jag saknar verkligen dansen men jag är sugen på balett just nu eller bara nån rolig dans där man inte behöver nån danspartner.
Varför ska jag vara så feg för att börja på en danskurs själv, men jag är mest rädd för att jag skulle vara den som är äldst och att dom kan redan bra balett. För jag har aldrig tagit nån balett steg.



Nu var problemet löst, finns ju ingen nybörjarkurs i balett för vuxna. Då behöver jag inte fundera mer. För på hemsidan står det inget om det. Det var i tidningen jag såg att det skulle finnas nybörjarkurs i balett för vuxna. Jaja, det var väl lite synd på sätt och vis. Fast jag har ju ingen aning heller vart tusan man köper balettskor hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0