Bakom bilfönstret!

Min sambo och jag gillar att åka runt med bilen ibland, så jag brukar ha med mej kameran eftersom det är så kul att fota medans man åker med. Så dom här bilderna har jag tagit för några veckor sen.
 
 
Lyckliga gatan.
 
Här bodde vi tidigare när vi bodde i stan. Jag blir lika glad varje gång vi åker förbi där, skulle gärna vilja träffa min förra granne som vi alltid satt ut och grillade med på vardagarna.
 
Mitt första boende när jag bodde i stan.
 
Här trivdes man också bra, det var en bra lägenhet att bo i när man var i tonåren, nära till allt hihi.
 
 
Domkyrkan.
 
Hoppas att man får snart gifta sej i den här kyrkan hihi.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: gaby

Kul.Förstår att du haft roligt i dina olika boendena,och nu ska du snart flytta igen.Var har du trivts bäst?Det är kanske svårt att svara på. Kram!

Svar: Jag har trivts bästa på alla mina boende. Har alltid varit så nöjd med mina hem =) Kram
Nina

2012-07-25 @ 13:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0