Godmorgon

Kan inte förstå att det är fredag idag, fick tänka om lite grann hihi. Imorgon så blir det jobb igen samt söndag och vet ni vad det bästa är, det verkar som att det ska regna hela helgen så det kan inte bli bättre, vädergudarna är med mej haha. Nä, skämt å sido det är jobbigt och jobba när solen är framme och det är jätte varmt för då vill man vara ute och inte inne.
 
Idag ska vi ut till Storheden och handla lite saker till ikväll, måste ju ha en mysfredag och pilgrimsmusslor vill jag ha till förrätt, för det var länge sen man åt.
 
Igår hade vi en lägenhetsvisning och självklart blev frun i familjen kär i lägenheten, men jag förstår henne för den är verkligen fin. För det känns lite tungt att lämna den. Som igår var vi ute och gick i flera timmar så vi gick förbi vårt förra hem och gick runt på Gültzaudden, snacka om att jag har saknat att gå runt där för det är så fint, då insåg jag att jag saknade den lägenheten också och speciellt min granne som vi alltid satt ute och grillade med på tisdagar på gården.
 
Ha en super härlig fredag och äta något gott med god dryck till!

Kommentarer
Postat av: Nina

Vi åt rostad färsk potatis, maken åt oxfilé och jag färsk lax till det :) Urgott!

Ha en skön jobbhelg kära du. Kram.

2012-07-07 @ 11:04:54
URL: http://ninajustme.blogspot.se
Postat av: Erica

Lite ego Nina jag har faktiskt semester hi hi :-)

2012-07-07 @ 19:35:05
Postat av: Erica

Lite ego Nina jag har faktiskt semester hi hi :-)

Svar: Jag vet hihi =) Men det var ju fint väder igår och idag får det bli ännu bättre. =)
Nina

2012-07-07 @ 19:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0