KoNsTiG helg!

Måste säga att jag har haft verkligen en konstig helg. I fredags så bestämde jag och min sambo att vi skulle vara i Kalix hela helgen så vi åkte på fredagen och kom hem redan igår, vi var bara borta i 24 timmar, eftersom jag åkte och jobba idag eftersom det var strul på mitt jobb, tydligen hade nån bestämt sej för att försöka få sparken så då har inte den personen inte dykt upp på sitt arbetspass. Så man kan ju också göra hihi. Men hur som helst jag är super nöjd att det blev jobb idag. Kommer jobba en del i veckan måste nog mest troligt åka och jobba hela nästa helg, fast det är min lediga helg. Men jag klagar inte! 
 
Händer en massa annat också till veckan. Ska på födelsedagskalas på fredag och på lördag ska jag ut och äta på Bistro Norrland, snacka om att jag längtar till dit.
 
Nu blir det middag och det blir nachotallrik, mums!!!
 
Hoppas att ni har haft en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Gaby

Ja du Nina,det blir ju en kul vecka.Jobb och PARTY,hi,hi.Hoppas att solen ler. Kram!

Svar: Idag ler solen verkligen, så det känns härligt. =) Det kommer verkligen bli en bra vecka. Hoppas att du också får en fin vecka! Kram
Nina

2012-07-15 @ 20:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0