Min helg

Som sagt jag har haft en riktigt trevlig helg fast jag har jobbat hela helgen. I fredags efter jobbet så åkte vi till min vän som fyllde 31år, det var kalas där. Tyvärr så kunde vi inte stanna så länge eftersom jag skulle upp så tidigt på lördagen eftersom jag öppnade. Sen på lördagen efter jobbet så var det bara skynda sej hem eftersom mina föräldrar och min morbror och moster skulle komma till oss innan vi skulle ut på Bistro Norrland.
 
På Bistro Norrland så åt vi en god två rätters och drack ett gott vin till det.
 
 
Oxcarpaccio till förrätt.
 
 
Entrecôte Angus.
 
Sen så blev det att avsluta kvällen på Harrrys eftersom min vän hade en spelning där, så det var super kul. Fick även sjunga av sej hihi. Träffade även på en fd arbetskollega ute på Harrys det var riktigt kul för jag har inte sett henne på flera år. Min lördag var verkligen lyckad. Var lite trött när jag skulle jobba på söndagen, men det gick ändå bra hihi.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Oj Oj såg gott ut! Hoppas att du får en fin fredag :)

2012-07-27 @ 07:25:03
URL: http://ninajustme.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0