OnSdAg!

Igår skulle man kunna säga att vi har fått sommar. För det är så varmt och härligt ute, det är ju så här det ska vara.
Har tillomed tagit tag i min träning, för idag blev det att gå ca 8km. Det enda problemet som jag har nu är att jag har så huvudvärk har haft det hela dagen och jag försöker att dricka mycket vatten.

Måste också erkänna att jag är lite smått nervös idag, försöker inte att tänka så mycket på det men det är svårt att låta bli. Ni alla måste verkligen hålla tummarna åt mej.

Ni vet det är onsdag idag så då blir det bilbingo igen hihi, för förra onsdagen så var det min sambo som vann, men vi delar ju alltid på det vi vinner. Så jag skulle jätte gärna vilja vinna, tänk att få känna den känslan hihi. För jag tycker att jag aldrig vinner haha.

Kommentarer
Postat av: Linda

håller tummarna för fullt, när får vi veta vad vi håller tummarna för?:)



Hoppas det blir vinst på bilbingon=) har spelat 4 gånger och vunnit 3=) Men nu var det ett tag sedan sist, kanske får ta upp det igen:D



Hoppas du får en underbar sommarkväll.



kram

2012-06-13 @ 19:14:20
Postat av: Nina

Till Linda! Nu vet du vad du höll tummarna för =) Kan inte fatta att vi har köpt ett hus.

Vilken tur du har haft i bilbingo, min sambo vann igår igen, men jag vinner aldrig med som sagt det är tur att vi delar alltid på vinsten hihi.

Detsamma ha en super härlig dag! Kram kram

2012-06-14 @ 16:56:09
URL: http://chicnina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0