Så NöJd!!!

Alltså jag måste skryta om mej själv just nu. Jag är sååå super nöjd med mitt mail som ska vara som ett telegram till bröllopet imorgon. Tycker faktiskt att det blev mer personligt när man fick göra allt själv och så snyggt det blev. Men jag har inte fått något svar om att dom har tagit emot mailet, för jag skrev att det är jätte viktigt att det ska läsas imorgon på bröllopet. Tycker om man är värd/toastmaster på ett bröllop så är det ju jätte viktigt att kolla mailen flera gånger idag eftersom bröllopet är imorgon. Så jag får försöka lugna ner mej, men jag vill så mycket att det ska läsas upp annars är det förstört.
 
Jag önskar att jag hade kunnat delat med mej vad jag skrev men det kan jag inte. För det är till brudparet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0