Skriva

Jag har redan skvallrat till min sambo vad han ska få för middag, jag har svårt att hålla tyst när jag har överraskning åt nån. Men hemligheter och saker som nån berättar i förtroende så är jag tyst, det berättar jag aldrig för nån.
 
Vi ska allafall till mina föräldrar idag och jag har köpt en del saker som jag ska ta med som tex oxfilen ligger redan framme. Sen har jag fixat efterrätt också. Jag sa till min sambo idag att nu ska vi fira för att du har semester och nästa gång när han har semester så äger vi huset så det är perfekt att vara redan nu där. Sen så är det super härligt väder så man måste vara ute. Tänkte att jag ska fota lite grann, så ni får se hur det ser ut på gården.
 
Jag har fått höra att det är jätte många som tycker att det är bra att vi har köpt huset, och det är jätte kul. För jag tycker att det är så perfekt, säger bara ett läge på ett hus är något som du inte kan förändra och det här huset har det perfekta läget bara det är värt hur mycket som helst samt att huset är renoverat det är inget som man måste göra på en gång, förutom att jag vill tapetsera om tre rum hihi.
 
Fick även höra igår från banken att dom hade pratat med mäklaren, och hon hade bara gott att säga om huset. Så det är värd det vi ska betala. Så alla är nöjda, men mest är jag och min sambo som är det. För att hitta ett hus är inte det lättaste för oftast dom husen som jag har gillat har gått över 3 miljoner hihi. För jag har en del krav, som tex är det söderläge och hur nära har man till grannarna, nära en stor väg, mycket biltrafik medmera, skulle kunna skriva hur mycket som helst. Så man ska verkligen inte köpa vilket hus som helst för tyvärr spelar grannar också in lite grann. För det finns vissa som man skulle inte vilja bo granne med, och det skulle inte heller vara kul om var rädd för sin granne haha. Vi kommer ha super bra grannar tillsvidare men sen får man se vad som händer i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0